452 0040

Aia 25, Kuressaare



Kõigil haigla patsientidel, nende esindajatel või omastel ja haigla külastajatel on õigus esitada kiitus, arvamus, ettepanek, kaebus (edaspidi pöördumine) ja saada sellele tagasisidet.

Ettepanekute ja kaebuste süsteemi eesmärgiks on informatsiooni kogumine teenuste kvaliteedi kohta Kuressaare Haigla SA-s ning patsientide ja haigla külastajate rahulolu tagamine. Anonüümseid pöördumisi ei menetleta. Pöörduja soovil vastatakse üldjuhul 30 päeva jooksul. Vastust ei saadeta kui puudub saatja aadress.

Pöördumisi on võimalik esitada:

Tervishoiuteenuse osutamisel tekkinud probleemidega tegeleb eelkõige haigla ise. Kui Te ei jää haigla poolt esitatud vastusega rahule, on Teil või Teie seaduslikul esindajal õigus pöörduda: